העידן הנוכחי מספק שפע עצום של מידע והאינטרנט הוא המדיום הפורס בפני כל אחד מאיתנו את האפשרות להגיע לכל אותם פריטי מידע. שפע התכנים הגדול והקלות (הבלתי נסבלת לעיתים) של פרסום תכנים באינטרנט עלולים להטעות אותנו לחשוב כי כל אחד יכול לכתוב תוכן שיווקי בעוד אין כך הדבר כלל וכלל- כותבים איכותיים הם מצרך נדיר והיכולת ללכוד את הגולש על ידי כתיבה מתאימה היא אומנות לשמה. אז מה הופך כתיבה באינטרנט לכתיבה איכותית ומנצחת? לפניכם לקט סודות משולחנם של כותבים מקצועיים- הסוד הראשון – קהל היעד כותבים מעולים הם כותבים שיודעים להתאים את עצמם לקהל היעד כל פעם מחדש, ולמען הסר ספק- "גולשים" הם הגדרה רחבה מידי לקהל יעד. הכוונה היא לקהל היעד הספציפי של האתר, הלקוחות הפוטנציאלים שלו. כותבים מקצועיים לא ייגשו לעבודה לפני שינסו לשים את עצמם במקומו של הקונה הפוטנציאלי ולנסות לחשוב כמוהו. הסוד השני – חיבור והזדהות עם הקורא טקסט שיווקי טוב הוא טקסט שהגולש יכול להתחבר אליו ויכול להזדהות עימו. זוהי הסיבה שבגללה כותבים רבים משתמשים בשאלות ותשובות- טקסט טוב שואל את השאלות המתבקשות וגם עונה עליהן. כותבים טובים ידעו ליצור טקסטים שיוליכו את הקורא לעבר המטרה מתוך חיבור והזדהות. הסוד השלישי – עיצוב הטקסט גולשים נוטים להיות חסרי סבלנות ולהקדיש זמן מועט להתרשמות מהתוכן המוצג להם. מסיבה זו נוהגים כותבים מקצועיים להקל על הקורא ולפשט את העיצוב של הטקסט בדרכים שונות- שימוש בכותרת ראשית ובכותרות משנה אטרקטיביות, ברשימות ממוספרות ובתבליטים, בחלוקה לפסקאות קטנות ועוד. הסוד הרביעי – פשטות כתיבה באינטרנט אינה כתיבה של טקסטים אקדמיים וגם לא של מאמר עיתונאי. אין זה אומר שהכתיבה לא צריכה להיות רהוטה או מנוסחת היטב אך בעוד טקסטים אקדמיים, מקצועיים או חדשותיים נוטים להיות סבוכים ולהשתמש במילים גבוהות כאשר מדובר בכתיבה שיווקית פשטות היא סוד הקסם. כותבים מיומנים משתמשים במילים שונות בכתיבה שיווקית ובכתיבה אינפורמטיבית. אתר האינטרנט אינו המקום לשפוך את שלל המילים הגבוהות שאתם מכירים, ביטויים בארמית או מילים שאבד עליהן הקלח.